SaveBox Smart® je kompakten, neodvisen industrijski avtomat, ki nadzoruje oz. zamenja več manjših skladišč. Gre za modularni sistem, kjer imate »kontrolno enoto« na katero se lahko povežejo modulne omare različnih velikosti. Ta avtomat vam omogoča, da oblikujete omare po meri in s tem zadovoljite vaše potrebe. Ta avtomat je še posebej primeren za majhna oz. srednja podjetja, kjer je poraba artiklov manjša. Avtomat je primeren za distribucijo večjih, težjih in občutljivih artiklov. Posebna prednost samega avtomata pa je, da lahko poskrbi tudi za izdajo različnih majhnih artiklov (npr. vijaki, žeblji…), saj lahko v vsako modularno omaro namestimo posebno tehtnico (kalkulator), ki odmeri koliko majhnih artiklov je zaposleni dejansko vzel iz enote SaveBox smart®.
Avtomat ima poleg možnosti razdeljevanja artiklov, tudi enake možnosti kot SaveRing®, posamične modularne omare je možno konfigurirati tako, da nudijo najem in rezervacijo artiklov. Na primer, eno pozicijo v sami modularni omari je možno konfigurirati tako, da se artikel iz te pozicije samo izda (npr. vijaki, zaščitna očala), medtem ko se lahko druga pozicija v omari konfigurira za najem artikla. Zaposleni po opravljenem delu vrne artikel na isti položaj. Ta konfiguracija je primerna na primer za kakšna orodja (npr. vrtalni stroj, pomično merilo..), projektorje ali druge artikle. Avtomat omogoča uporabnikom, da si artikle za najem rezervirajo vnaprej za določen čas, rezervacija je možna do 30 dni vnaprej. Vse te možnosti lahko delujejo sočasno v enem avtomatu.
Prednosti:
- idealna rešitev za večje, težje, občutljive in majhne artikle
- vsestranskost in možnost različnih konfiguracij
- razbremenitev skladišča
- optimizacija zaloge
- znižanje stroškov (25% - 40% )
- popolni pregled nad porabo
- dvig produktivnosti
- hitrejše in vedno dostopno razdeljevanje opreme
- z uporabo programske opreme SaveLog® lahko ustvarite več kot 4000 poročil po meri s 4 stopenjsko izbiro le v nekaj sekundah. Poročila se lahko shranijo s posameznim imenom in se pošljejo na točno določen elektronski naslov v točno določenem časovnem obdobju. Na primer oddelek za nabavo bo vsak mesec, zadnji dan v mesecu ob polnoči dobil na svoj mail dejansko stanje zaloge.