Pametna kontejnerska rešitev primerna predvsem za gradbena podjetja, montažna podjetja in podjetja, kjer njihovo delovno okolje ni stacionirano na enaki lokaciji. SaveStore® je primeren za podjetja, ki se selijo iz enega delovišča na drugo delovišče. Kontejner je možno tudi prilagoditi glede potreb na posamičnem delovišču. V SaveStore® je možno namestiti različne avtomate (SavePro® 3, SaveRing®, SaveBox Smart®, SaveBin®…).

Prednosti:
- stalna razpoložljivost opreme
- 100 % nadzorovani procesi
- optimizacija zaloge
- popolni pregled nad porabo
- dvig produktivnosti
- z uporabo programske opreme SaveLog® lahko ustvarite več kot 4000 poročil po meri s 4 stopenjsko izbiro le v nekaj sekundah. Poročila se lahko shranijo s posameznim imenom in se pošljejo na točno določen elektronski naslov v točno določenem časovnem obdobju. Na primer oddelek za nabavo bo vsak mesec, zadnji dan v mesecu ob polnoči dobil na svoj mail dejansko stanje zaloge.