Omare omogočajo dodatni, razširjeni prostor za shranjevanje različnih produktov. V primeru, da uporabljamo SavePro® 3 ali SaveRing® in še potrebujemo dodatno omaro ali omare za shranjevanje večjih, težjih artiklov, ki jih ne moremo distribuirati preko zgoraj omenjenih avtomatov, lahko poleg postavimo Savebox® omaro ali le več njih. V Saveboxe® je možno vstaviti tehtnice (enako kot v SaveBox Smart®), možno pa je jih je tudi konfigurirati, tako da lahko v njih damo artikle, katere bomo zaposleni lahko vzeli iz omare in po uporabi vrnili (najem artiklov).
Prednosti:
- idealna rešitev za večje, težje, občutljive in majhne artikle
- vsestranskost in možnost različnih konfiguracij
- razbremenitev skladišča
- optimizacija zaloge
- znižanje stroškov (25% - 40% )
- popolni pregled nad porabo
- dvig produktivnosti
- hitrejše in vedno dostopno razdeljevanje opreme
- z uporabo programske opreme SaveLog® lahko ustvarite več kot 4000 poročil po meri s 4 stopenjsko izbiro le v nekaj sekundah. Poročila se lahko shranijo s posameznim imenom in se pošljejo na točno določen elektronski naslov v točno določenem časovnem obdobju. Na primer oddelek za nabavo bo vsak mesec, zadnji dan v mesecu ob polnoči dobil na svoj mail dejansko stanje zaloge