Nekaj osnovnih informacij o možnih rešitvah
Uvedba avtomatskih sistemom za posluževanje artiklov je vedno dober korak naprej. Z uvedbo posamičnega sistema za izdajo artiklov, vam bo le ta omogočil, da bo vsaka transakcija zabeležena v realnem času. Veliko podjetji išče nenehne inovacije, ki bi izboljšale samo poslovanje. Z vpeljavo naših avtomatov v vaše podjetje boste sigurno pridobili na zmanjšanju stroškov, razbremenitvi skladišča, nabave in ostalih oddelkov, produktivnosti in še ostalih področjih.
Programska oprema Savelog®
Savelog® je programska oprema, ki so možgani vseh avtomatov. Vsi avtomati SavePro® 3, SaveRing® in ostali uporabljajo enako programsko opremo, posledično jih je preprosto med sabo povezovati. Programska oprema nudi tudi popolno integracijo s sistemi, ki jih uporabljajo podjetja (SAP, EDI…). Program nudi izdelavo več kot 4000 različnih poročil (poraba posamičnih artiklov, stroškovna ocena po posamičnih oddelkih v podjetju itd…), možnost nastavljanja različnih omejitev porabe, opozarjanje skladišča oz. dobavitelja o ravni artiklov v avtomatih in še mnogo več.
Pred končno odločitvijo o vpeljavi kakšnega od avtomatov v vaše podjetje vam bo naša ekipa brezplačno ocenila, kakšni bodo predvideni prihranki, kakšen bo prihranek vašega časa in ostale pozitivne lastnosti ob vpeljavi avtomata v vaše podjetje. Glede na vaše artikle, ki bi jih želeli distribuirati iz naših rešitev, vam bomo svetovali kateri avtomat je najboljša izbira za vas.
Pogosta vprašanja naših strank
Kako se bo s vpeljavo avtomata zvišala sama produktivnost v podjetju?
Prodajni avtomat naj bo nameščen v središču proizvodnega kompleksa (pri garderobah, vstopu v proizvodnjo, skladišču itd…), nekje kjer imajo vsi dostop do njega. Avtomat potrebuje stotinko sekunde, da identificira zaposlenega, izdaja samega izdelka pa traja 5 do 10 sekund. Zaposleni imajo dostop do artiklov 24 ur na dan. Ni več dolgih vrst pred skladiščem za izdajo artiklov, ni več motenja proizvodnega procesa. Zaradi zgoraj omenjenih razlogov se bo produktivnost zagotovo povečala.
Kaj ključno pripomore k zmanjšanju porabe v samih podjetjih, ki se odločijo za vpeljavo avtomatov za izdajo artiklov?
Nadzor nad uporabo, osebna odgovornost, možnost nastavitve individualnih ali večstopenjskih ( po oddelkih v podjetju) količinskih omejitev.
Ali je programsko opremo (SaveLog®), ki jo uporabljajo naši avtomati mogoče povezati v vaš sistem, ki ga uporabljate v podjetju?
SaveLog® je popolnoma združljiv s SAP, EDI in drugimi znanimi programskimi sistemi. S to funkcijo je možen izvoz podatkov iz Savelog® sistema in integracija v vaš program.
Kakšne prednosti uvedba avtomatov v podjetju predstavlja za oddelek nabave?
Z uporabo sistema Savelog®, ki so sami možgani vseh avtomatov za izdajo artiklov, lahko nabava prihrani od 2 do 3 ure delovnega časa. S pošiljanjem avtomatskih poročil k svojim nadrejenim o porabi artiklov. Z avtomatskim pošiljanjem stanja zaloge na lasten elektronski naslov. Nabavna služba ima v trenutku na voljo informacijo, katere artikle bo potrebno naročiti oz. katerih artiklov bo v določenem času zmanjkalo v avtomatu. V primeru, da avtomate uporabljate za artikle osebne varovalne opreme, vam lahko ponudimo, da za celotno zadevo poskrbimo sami. Lahko vam ponudimo naše artikle (ali identične artikle, ki jih uporabljate) po ugodnih cenah, seveda poskrbimo tudi za samo polnjenje avtomatov v vašem podjetju. Rešitev je nešteto in skupaj lahko poiščemo najbolj optimalno rešitev za vas.
Želite imeti 100% nadzor nad distribucijo osebne varovalne opreme?
Večkrat se zgodi, da v primeru nesreče na delovnem mestu ne moremo dokazati ali je delavec v času nesreče uporabljal ustrezno varnostno zaščito, ki je predpisana za to delovno mesto. Avtomat zazna vsako transakcijo, posledično je možno do sekunde natančno izslediti ali je zaposleni dvignil osebno varovalno opremo iz avtomata ob prihodu na delovno mesto.
Kakšna je cena posamičnega avtomata ?
Cena posamičnih avtomatov je odvisna od velikega števila dejavnikov. V primeru, da se avtomati uporabljajo za artikle osebne varovalne opreme in se odločite, da za celotno zadevo profesionalno posrbi naše podjetje (dobava osebne varovalne opreme, izdaja osebne varovalne opreme preko avtomatov, polnjenje avtomatov naše ekipe..) potem je cena seveda prilagojena k temu, saj si želimo sodelovanja z našimi partnerji na dolgi rok. Večina konkurence v Sloveniji ponuja samo nakup avtomatov. Naše podjetje ima možnost, da vam avtomat oz. avtomate ponudi v nakup ali najem. Prednosti najema so, da se celoten strošek porazdeli skozi mesece in je le to bolj prijazno podjetjem. Pokličite nas in si rezervirajte termin za predstavitev v vašem podjetju. Verjamemo, da bomo skupaj našli optimalno rešitev za vas.
Pred končno odločitvijo o vpeljavi kakšnega od avtomatov v vaše podjetje vam bo naša ekipa brezplačno ocenila, kakšni bodo predvideni prihranki, kakšen bo prihranek vašega časa in ostale pozitivne lastnosti ob vpeljavi avtomata v vaše podjetje. Glede na vaše artikle, ki bi jih želeli distribuirati iz naših rešitev, vam bomo svetovali kateri avtomat je najboljša izbira za vas.