SaveTerminal® je avtomat, ki omogoča delovanje funkcije Virtual Vending® (funkcija, ki ob pomoči sistema Savelog® spremeni vaše skladišče v virtualni avtomat za izdajo artiklov). Zaposleni s svojo ID kartico, črtno kodo ali pin kodo dostopa do terminala v katerem si lahko ogleda izdelke v vašem skladišču. Vaše skladišče je konfigurirano kot virtualni avtomat. Vaši zaposleni vidijo samo artikle do katerih so upravičeni. SaveTerminal® se lahko nahaja kjerkoli v proizvodnem območju ali pa ga postavite ob vhodu v vaše skladišče. Ko zaposleni izbere artikel ali artikle, ki jih potrebuje sistem obvesti skladiščnika o novem zahtevku. Skladiščnik zahtevek vidi na svojem računalniku. Ob tem skladiščnik vidi tudi natančno pozicijo artiklov v skladišču. Po odobritvi zahtevka je zaposleni obveščen o tem, da bo dobil zahtevane artikle. Sistem je možno integrirati z vašim notranjim skladiščnim sistemom ali s sistemov vaših distributerjev. Tudi samo oddaljeno naročanje vašim distributerjem pa je možno izvesti le s par kliki.

Prednosti:
- 100 % nadzorovani procesi
- ni več čakalni vrst pred skladiščem
- enostavna, polavtomatska administracija
- hitra in enostavna distribucija izdelkov iz skladišča
- odlična rešitev za koncesijske zaloge distributerjev
- idealna rešitev za večje, težje, občutljive in majhne artikle
- razbremenitev skladišča
- optimizacija zaloge
- popolni pregled nad porabo
- dvig produktivnosti
- z uporabo programske opreme SaveLog® lahko ustvarite več kot 4000 poročil po meri s 4 stopenjsko izbiro le v nekaj sekundah. Poročila se lahko shranijo s posameznim imenom in se pošljejo na točno določen elektronski naslov v točno določenem časovnem obdobju. Na primer oddelek za nabavo bo vsak mesec, zadnji dan v mesecu ob polnoči dobil na svoj mail dejansko stanje zaloge.